ACTIVITATE

Serviciul Intervenții în Regim de Urgență

Principalele atribuții ale Serviciului Intervenții în Regim de Urgență:

  • Asigură permanența, 24/24 h și 7/7 zile, la TelVerde Telefonul Copilului pentru preluarea sesizărilor și intervenția rapidă în cazul copilului care necesită un ajutor imediat din cauza situației dificile în care se află (copil al străzii, victima a formelor de abuz) colaborând cu organele de poliție conform legii;
  • Asigură permanența la linia de urgență 119 – „Din Grijă Pentru Copil”, prin preluarea și evaluarea în teren a situațiilor sesizate care au ca și obiect un minor care se află în situație de risc;
  • Asigură permanența, 24/24 h și 7/7 zile, la TelVerde Telefonul Adultului pentru preluarea sesizărilor și intervenția rapidă în cazul adultului care necesită un ajutor imediat din cauza situației dificile în care se află (persoană adultă fără adăpost, persoane vârstnice fără aparținători, etc.) colaborând cu organele competente, conform legii;
  • Asigură permanența, 24/24 h și 7/7 zile, în vederea preluării sesizărilor transmise de către cetățeni prin intermediul aplicației „PS4” gestionată de către Direcția de Mobilitate Urbană din cadrul Primăriei Sectorului 4;
  • În urma solicitărilor organelor de poliție, care sesizează decesul la domiciliu al persoanelor fără aparținători sau ai căror aparținători nu se pot ocupa de formalitățile de înhumare a persoanei decedate, reprezentanții serviciului se deplasează în teren în vederea preluării documentelor necesare înhumării persoanei decedate.