Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4
Menu
  • Link Icon Link Icon Link Icon Acasă
    • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Despre noi
      • Link Icon Link Icon Link Icon Evenimente
      • Link Icon Link Icon Link Icon Comunicate de presă
      • Link Icon Link Icon Link Icon Noutăți
      • Link Icon Link Icon Link Icon Organizare
      • Link Icon Link Icon Link Icon Conducere
      • Link Icon Link Icon Link Icon Declarații de avere și interese
      • Link Icon Link Icon Link Icon Legislație
      • Link Icon Link Icon Link Icon Raport de Activitate
      • Link Icon Link Icon Link Icon Parteneri
      • Link Icon Link Icon Link Icon Consilier de etică
      • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Proiecte în derulare
    • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Transparență decizională
      • Link Icon Link Icon Link Icon Achiziții Publice
      • Link Icon Link Icon Link Icon Bugetul D.G.A.S.P.C. S4
      • Link Icon Link Icon Link Icon Ctr. Colectiv Muncă
      • Link Icon Link Icon Link Icon Strategia Anticorupție
      • Link Icon Link Icon Link Icon Comisia de disciplină
      • Link Icon Link Icon Link Icon Salarii personal DGASPC Sector 4
      • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Strategia instituției
      • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Planul anual de acțiune
    • Link Icon Link Icon Link Icon Servicii
      • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția Drepturilor Copilului
      • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția Drepturilor Persoanelor Adulte
      • Link Icon Link Icon Link Icon Prestații și Beneficii
      • Link Icon Link Icon Link Icon Prevenirea Violenței în Familie
      • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Paraclisul Adormirea Maicii Domnului
      • Link Icon Link Icon Link Icon Relația cu ONG
    • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția datelor (GDPR)
      • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Autentificare
        • Link Icon Link Icon Link Icon Carieră

          Proiecte în derulare


          „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” POCU/718/5/1/154571


          Romactiv Business Consulting SRL, în calitate de Lider, împreună cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4, Școala Gimnazială nr 108 și Grădinița Panseluța, în calitate de parteneri, anunță demararea proiectului „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” cod SMIS 2014+: 154571.

          Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, în cadrul Axei prioritare 5, Prioritatea de investiții 9vi, Apelul de proiecte nr. 718 „Reducerea numărului de comunități marginalizate (roma și non-roma) aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din orașe cu peste 20.000 locuitori, cu accent pe cele cu populație aparținând minorității roma, prin implementarea de măsuri/operațiuni integrate în contextul mecanismului de DLRC”.

          Valoarea totală a proiectului este de 6,076,019.30 lei, din care 5,840,196.72 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.

          Durata de implementare a proiectului este de 22 de luni începând cu data de 28 aprilie 2022.

          Obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea unui mecanism de servicii integrate care să elimine factorii determinanți ai marginalizării persoanelor aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din comunitatea marginalizată identificată pe teritoriul SDL GAL Sector 4, abordând cu precădere problema creșterii accesului și participării la educație și la servicii sociale, a lipsei studiilor/formării profesionale și limitarea oportunităților de ocupare a forței de muncă.

          Proiectul va oferi șanse reale de scoatere din sărăcie și integrare socială pentru 515 persoane din teritoriul acoperit de SDL GAL Sector 4, care se află în risc de sărăcie, se confruntă cu o deprivare materială severă și/sau trăiesc în gospodării cu o intensitate extrem de redusă a activității și care vor beneficia de servicii de integrare în societate și pe piața muncii.

           

           

          Principalele activități și rezultate ale proiectului includ:

          Ø  Sprijin pentru accesul și/sau menținerea pe piața muncii

          o    minim 260 persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, din care 15 persoane de etnie romă, vor beneficia de măsuri de ocupare a forței de muncă prin informare și consiliere profesională, participare la programe de ucenicie la locul de muncă, formare profesională specifică și adaptată la cerințele pieței muncii, mediere, angajare și prin stimularea potențialului antreprenorial;

          o    vor fi organizate 6 târguri de locuri de muncă pentru grupuri vulnerabile;

          o    66 de persoane, din care 2 de persoane de etnie roma vor avea un loc de muncă la încetarea calității de participant;

          o    20 de persoane vor participa la cursuri de calificare, 84 de persoane vor participa la cursuri de inițiere și 36 de persoane vor participa la cursul de competențe antreprenoriale;

          o    100 persoane vor fi consiliate în vederea demarării unei activități independente;

          o    5 start-up-uri vor beneficia de micro-granturi în valoare de maxim 25.000 Euro/proiect.

           

          Ø  Furnizarea de servicii sociale  și medico-sociale

          o   minim 515 persoane beneficiari de servicii sociale in cadrul Centrului de zi de consiliere și informare;

          o   minim 150 de persoane beneficiare de servicii medico-sociale (Ambulanța Socială);

          Ø  Sprijin pentru creșterea accesului și participării la educație

          o   30 de persoane care nu au absolvit învățământul secundar inferior vor participa la programul ”A doua șansă”;

          o   în cadrul programului „A doua șansă” vor fi organizate 4 concursuri în vederea creșterii motivației pentru învățare și rămânerii în sistemul educațional;

          o   va fi organizat un program de intervenție ZEP (zonă de educație prioritară) pentru reducerea părăsirii timpurii a școlii constând în 2 școli de vară tematice pentru dobândirea competențelor cheie; minim 20 de elevi din învățământul primar și/sau gimnazial aflați în risc de părăsire timpurie a școlii/abandon școlar vor fi implicați în activități extra-curriculare (tabere tematice pentru dobândirea de competențe cheie); vor fi oferite servicii de informare, consiliere si mentorat destinate elevilor în risc de părăsire timpurie a școlii, precum și părinților acestora.

          o   20 de preșcolari beneficiari ai programului “Grădinița prietenoasă” și beneficiari ai unei subvenții de 1500 lei/an acordata pentru cresterea accesului si participarii la educatie

          o   10 părinți/tutori/îngrijitori informali ai preșcolarilor cu risc de părăsire timpurie a școlii beneficiari ai programului “Școala părinților”

          Ø  Asistență juridică pentru reglementare acte

          o   minim 220 de persoane consiliate și informate pentru reglementarea actelor de identitate, de proprietate, de stare civilă, de obținere a drepturilor de asistență socială (beneficii de asistență/ servicii sociale, etc)

          Ø  Combaterea discriminării și segregării

          o   12 evenimente de informare și conștientizare pentru nediscriminare pe piața muncii;

          o   6 evenimente de informare privind desegregarea școlară și combaterea abandonului școlar;

          o   6 evenimente de informare care vizează creșterea accesului la serviciile sociale și combaterea discriminării.

           

          Proiectul va contribui la realizarea obiectivului general al Strategiei de Dezvoltare Locală GAL Sector 4, acela de reducere până în anul 2023 a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie sau excluziune socială în zonele urbane marginalizate din sectorul 4 al Municipiului București, alături de îmbunătățirea calității vieții, creșterea coeziunii sociale, îmbunătățirea mediului de viață și creșterea economică în teritoriul SDL.

           

          Informații suplimentare se pot obține de la ROMACTIV BUSINESS CONSULTING SRL

          Telefon: 021.210.43.49, Email: External link opens in new tab or windowprosector4@romactiv.ro

          Telefon: 0727.377.107, Email: proiect154571@dgaspc4.ro

           

               Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.



          ANUNȚ LANSARE CONCURS PLANURI DE AFACERI


          în cadrul proiectului
          „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4”

          POCU/718/5/1/154571


                            RomActiv Business Consulting SRL anunță lansarea apelului de finanțare pentru planurile de afacere în cadrul proiectului „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4”, cod SMIS 154571.
                          Data lansării concursului: 01.11.2022, iar perioada de primire a dosarelor de concurs: 01.11.2022 – 13.11.2022, ora 24:00.
                          Planurile de afaceri se vor depune pe platforma informatică dedicată a proiectului, la adresa: https://portal.prosector4.romactiv.ro
                          Valoarea maximă a subvenției acordate unei firme nou-înființate în baza planului de afacere aprobat este de 25.000 euro/118.177,50 lei .
                       Informații detaliate privind concursul sunt cuprinse în Metodologia privind derularea concursului de Planuri de afaceri – disponibilă pe portalul proiectului https://prosector4.romactiv.ro
                          Bugetul total aferent competiției planurilor este de 590.887,50 lei.
                          Solicitanții pot obține informații suplimentare la telefon 0733.773.952, e-mail:prosector4@romactiv.ro.


          CALENDAR DE DESFĂȘURARE

          Concurs de Planuri de afaceri organizat în cadrul proiectului

          POCU/718/5/1/154571

          „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4”


          Nr. crt.

          Descrierea etapei

          Date estimative de

          desfășurare

          1.

          Publicare documentație concurs – pentru consultare publică

          12.10.2022 – 31.10.2022

          2.

          Publicarea anunțului privind lansarea concursului

          31.10.2022

          3.

          Depunerea planurilor de afaceri

          01.11.2022 – 13.11.2022

          4.

          Evaluarea planurilor de afaceri

          14.11.2022 – 18.11.2022

          5.

          Transmiterea rezultatelor – Etapa de conformitate

          18.11.2022

          6.

          Depunerea contestațiilor – Etapa de conformitate

          18.11.2022 – 21.11.2022

          7.

          Soluționarea contestațiilor – Etapa de conformitate

          22.11.2022

          8.

          Transmiterea rezultatelor – Etapa de verificare tehnico-economică

          22.11.2022

          9.

          Depunerea contestațiilor – Etapa de verificare tehnico-economică

          22.11.2022 – 24.11.2022

          10.

          Soluționarea contestațiilor – Etapa de verificare tehnico-economică

          25.11.2022

          11.

          Interviul managerial

          28.11.2022 – 29.11.2022

          12.

          Publicarea listei de PA finanțate + lista de rezervă

          29.11.2022

          13.

          Organizare Workshop de management financiar

          05.12.2022 – 07.12.2022

          14.

          Organizare Workshop pe teme juridice

          08.12.2022 – 10.12.2022

          15.

          Înființare firmă de către câstigătorii concursului de Planuri de afaceri

          29.11.2022 – 20.12.2022

          16.

          Semnare Contract de subvenție

          21.12.2022


          EVENIMENT 22.02.2023

                                    În data de 22.02.2023, începând cu ora 12:00, la Centrul de Zi de Consiliere și Informare, situat în  Str. Soldat Enache Ion Nr. 1A, Sector 4 București, vom organiza al cincilea eveniment din cadrul CAMPANIEI DE INFORMARE CARE VIZEAZĂ CREȘTEREA ACCESULUI LA SERVICIILE SOCIALE ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII - “ACTELE DE IDENTITATE”.

                       Împreună cu partenerii noștri Romactiv Business Consulting SRL, în calitate de Lider, Școala Gimnazială nr 108 și Grădinița Panseluța, implementăm până la finalul anului 2023, proiectul „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” cod SMIS 2014+: 154571, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cu scopul îmbunătățirii calității vieții pentru 515 persoane din comunitatea marginalizată aflată pe teritoriul SDL GAL Sector 4, zonele Nehoiu-Cretești, Belerciu 23, Intrarea Făgețelu.

                       Pentru mai multe informații, puteți apela nr. de telefon 0727.377.107, sau ne puteți scrie pe e-mail  External link opens in new tab or windowproiect154571@dgaspc4.ro

                                  


          EVENIMENT 14.12.2022


                                  În data de 14.12.2022, începând cu ora 12:00, la Centrul de Zi de Consiliere și Informare, situat în  Str. Soldat Enache Ion Nr. 1A, Sector 4 București, vom organiza al patrulea eveniment din cadrul CAMPANIEI DE INFORMARE CARE VIZEAZĂ CREȘTEREA ACCESULUI LA SERVICIILE SOCIALE ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII - “DREPTUL LA MUNCĂ”.

                               Împreună cu partenerii noștri Romactiv Business Consulting SRL, în calitate de Lider, Școala Gimnazială nr 108 și Grădinița Panseluța, implementăm până la finalul anului 2023, proiectul „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” cod SMIS 2014+: 154571, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cu scopul îmbunătățirii calității vieții pentru 515 persoane din comunitatea marginalizată aflată pe teritoriul SDL GAL Sector 4, zonele Nehoiu-Cretești, Belerciu 23, Intrarea Făgețelu.

                                      Pentru mai multe informații, puteți apela nr. de telefon 0727.377.107, sau ne puteți scrie pe e-mail  External link opens in new tab or windowproiect154571@dgaspc4.ro

                 

          EVENIMENT 19.10.2022   

                                       

                           În data de 19.10.2022, începând cu ora 12:00, la Centrul de Zi de Consiliere și Informare, situat în  Str. Soldat Enache Ion Nr. 1A, Sector 4 București, vom organiza al treilea eveniment din cadrul CAMPANIEI DE INFORMARE CARE VIZEAZĂ CREȘTEREA ACCESULUI LA SERVICIILE SOCIALE ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII - “SĂNĂTATE”.

                               Împreună cu partenerii noștri Romactiv Business Consulting SRL, în calitate de Lider, Școala Gimnazială nr 108 și Grădinița Panseluța, implementăm până la finalul anului 2023, proiectul „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” cod SMIS 2014+: 154571, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cu scopul îmbunătățirii calității vieții pentru 515 persoane din comunitatea marginalizată aflată pe teritoriul SDL GAL Sector 4, zonele Nehoiu-Cretești, Belerciu 23, Intrarea Făgețelu.

                                 Pentru mai multe informații, puteți apela nr. de telefon 0727.377.107, sau ne puteți scrie pe e-mail  External link opens in new tab or windowproiect154571@dgaspc4.ro


             EVENIMENT 23.08.2022

           
                              În data de 23.08.2022, începând cu ora 12:00, la Centrul de Zi de Consiliere și Informare, situat în  Str. Soldat Enache Ion Nr. 1A, Sector 4 București, vom organiza al doilea eveniment din cadrul CAMPANIEI DE INFORMARE CARE VIZEAZĂ CREȘTEREA ACCESULUI LA SERVICIILE SOCIALE ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII - “BENEFICIILE DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ”.

                             Împreună cu partenerii noștri Romactiv Business Consulting SRL, în calitate de Lider, Școala Gimnazială nr 108 și Grădinița Panseluța, implementăm până la finalul anului 2023, proiectul „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” cod SMIS 2014+: 154571, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cu scopul îmbunătățirii calității vieții pentru 515 persoane din comunitatea marginalizată aflată pe teritoriul SDL GAL Sector 4, zonele Nehoiu-Cretești, Belerciu 23, Intrarea Făgețelu.

                                  Pentru mai multe informații, puteți apela nr. de telefon 0727.377.107, sau ne puteți scrie pe e-mail  External link opens in new tab or windowproiect154571@dgaspc4.ro

            


          EVENIMENT 20.07.2022


                       În data de 20.07.2022, începând cu ora 10:00, la Centrul de Zi de Consiliere și Informare, situat în  Str. Soldat Enache Ion Nr. 1A, Sector 4 București, vom organiza evenimentul “COMBATEREA DISCRIMINĂRII” din cadrul CAMPANIEI DE INFORMARE CARE VIZEAZĂ CREȘTEREA ACCESULUI LA SERVICIILE SOCIALE ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII.

                               Împreună cu partenerii noștri Romactiv Business Consulting SRL, în calitate de Lider, Școala Gimnazială nr 108 și Grădinița Panseluța, implementăm până la finalul anului 2023, proiectul „Servicii integrate pentru dezvoltare comunitară pe teritoriul GAL Sector 4” cod SMIS 2014+: 154571, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cu scopul îmbunătățirii calității vieții pentru 515 persoane din comunitatea marginalizată aflată pe teritoriul SDL GAL Sector 4, zonele Nehoiu-Cretești, Belerciu 23, Intrarea Făgețelu.

                                Pentru mai multe informații, puteți apela nr. de telefon 0727.377.107, sau ne puteți scrie pe e-mail  External link opens in new tab or windowproiect154571@dgaspc4.ro.


          Proiectul - ”Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”, Cod MySMIS2014+: 130164

          Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții, în parteneriat cu Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, implementează proiectul ”Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”, Cod MySMIS2014+: 130164, proiect cofinanțat în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific 3.1. Creșterea ocupării șomerilor și a persoanelor inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoanelor cu dizabilități, persoanelor cu nivel redus de educație.

           

          Grupul Ţintă al proiectului cuprinde 7000 şomeri şi persoane inactive non – NEET (studenţi, pensionari de invaliditate cu drept de muncă) - persoane cu dizabilităţi, cu domiciliul sau reşedinţa în regiunile eligibile(Centru, Sud-Muntenia, Sud-Vest Oltenia, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Vest, Bucuresti-Ilfov.

           

          Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4 anunţă persoanele cu dizabilități care se află în proces de ocupare a unui loc de muncă, de faptul că, pot beneficia de vouchere, utilizate exclusiv pentru achiziţionarea de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces, altele  decît cele finanţate prin Fondul Naţional Unic de Asigurări Sociale de Sănătate în cadrul sistemului de Asigurări Sociale de Sănătate.


          Persoane care pot beneficia de tehnologie asistivă în cadrul proiectului:

          ·       Persoane care au o dizabilitate atestată prin certificatul de încadrare în grad de handicap, se află în căutarea unui loc de muncă/ nu au un loc de muncă în prezent;

          ·       Starea de sănătate şi capacităţile fizice şi psihice o fac aptă pentru prestarea unei munci.

           

          Paşi necesari pentru obţinerea tehnologiei asistive:

           

          ETAPA 1

          Persoanele care îndeplinesc condițiile de mai sus se prezintă la Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Sector 4, str. Spătaru Preda nr. 12, Sector 5, Bucureşti, cu următoarele documente:

          ·       carte de identitate

          ·       adeverinţă medicală

          ·       ultimul document de studii

          Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Sector 4 înregistrează persoana ca fiind în căutarea unui loc de muncă și acordă servicii de informare, consiliere și mediere.

          Persoana cu dizabilități semnează Acordul privind participarea la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă și participă la minimum două activități (informare, consiliere și mediere), asigurate de ALOFM Sector 4.

           

          ETAPA 2

          Persoana cu dizabilități se prezintă la D.G.A.S.P.C. Sector 4, Str. Soldat Enache Ion nr. 1A,  unde depune următoarele documente:

          ·       cererea pentru acordarea voucherului (document tip), în original;

          ·       certificatul de încadrare în grad de handicap și Anexa, în copie;

          ·       recomandarea medicului specialist privind tipul de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces (document tip), în original;

          ·       acordul privind participarea la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă asigurate de ALOFM Sector 4, însoțit de Planul individual, în copie;

          ·       angajamentul că nu înstrăinează produsul asistiv, în original (se va completa în 3 exemplare).

           

          ETAPA 3

          DGASPC Sector 4 transmite ANDPDCA cererea depusă;

          ANDPDCA transmite DGASPC Sector 4, vaucherul nominal tipărit;

          Persoana cu dizabilităţi:

          ·      ridică voucherul de la DGASPC Sector 4;

          ·       prezintă voucherul furnizorului de tehnologie asistivă;

          ·       primeşte produsul din Lista de produse.

           

          ALTE INFORMAȚII DESPRE VOUCHER

          ·       Voucherul este nominal şi netransmisibil şi are o valabilitate în care poate fi utilizat de 6 luni;

          ·       În cazul neutilizării voucherului în perioada de 6 luni, există posibilitatea eliberării la cerere, a unui nou voucher cu aceeaşi valabilitate;

          ·       Termenul de valabilitate al unui voucher nu depăşeşte luna decembrie 2023;

          ·       Voucherul va fi utilizat exclusiv pentru achiziționarea de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces recomandate de medicul specialist, care se regăseşte în lista disponibilă pe site-ul www.andpdca.gov.ro

          ·       Voucherul este utilizat doar la operatorii economici-furnizori/producători de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces prevăzuți în lista disponibilă pe site-ulwww.andpdca.gov.ro

          Pentru orice alte informații cu privire la procedura de acordare a voucherelor vă invităm să contactați D.G.A.S.P.C. Sector 4, Str. Soldat Enache Ion nr. 1A, Serviciul Management de Caz pentru Persoane Adulte, tel.0730591007/0725804388.

          External link opens in new tab or window



          Proiectul - Dezvoltarea de servicii sociale inovative pentru reducerea riscului de instituționalizare în sectorul 4 POCU/478/4/18/130210


          FONDUL SOCIAL EUROPEAN

          Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

          Axa prioritară: Incluziunea sociala si combaterea saraciei

          Obiectiv specific: OS. 4.12, 4.13, 4.14

          Titlul proiectului: Dezvoltarea de servicii sociale inovative pentru reducerea riscului de instituționalizare în sectorul 4


          Contract POCU: POCU/478/4/18/130210

           

          Beneficiarului proiectului: FUNDATIA PENTRU DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE

          Partener 1: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 4

          Partener 2: FUNDATIA SERA ROMANIA

           

          Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului:

          Obiectivul general al proiectului il reprezinta elaborarea de masuri inovative pentru prevenirea separarii copilului de familie, dezvoltarea de servicii sociale alternative de sprijin in sectorul 4 precum si imbunatatirea sprijinului acordat tinerilor pentru dezvoltarea deprinderilor de viata independenta. Astfel, proiectul vizeaza actiuni de prevenire pentru minim 50 de copii expusi riscului separarii de familie, asigurarea serviciilor sociale in vederea reintegrarii in familie pentru un numar de 20 copii, furnizarea serviciilor sociale pentru un numar de 250 copii cu dizabilitati, pentru a preveni separarea copilului de familia sa in cadrul unui Centru de Zi, furnizarea serviciilor sociale pentru un numar de aproximativ 80 de tineri, in cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de viata independenta.

          Prin implementarea acestui proiect se urmareste si derularea de campanii de informare cu privire la drepturile copilului precum si

          promovarea egalitatii de sanse si nediscriminarii in sectorul 4.

           

          Obiectivele specifice ale proiectului

          1. OS1. Cresterea gradului de constientizare, a accesului si participarii la acþiuni destinate promovarii si respectarii drepturilor copilului, precum si la acþiunile de prevenire a separarii copilului de familia sa, prin derularea campaniilor de informare in comunitate;

          2. OS2. Dezvoltarea de programe de identificare si monitorizare a minim 50 de copii din comunitate, aflaþi în risc de separare de

          familie precum si servicii de acompaniere a copilului expus riscului si a familiei acestuia in vederea asigurarii dreptului copilului la identitate, sanatate si educaþie;

          3. OS4. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centru de zi pentru pregatirea si sprijinirea integrarii sau reintegrarii copilului în familie pentru un numar de minim 20 copii

          4. OS5. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viata independent pentru un numar de 80 copii/tineri

          5. OS5. Cresterea nivelului de calitate a vietii copiilor si familiilor acestora prin asigurarea unor instrumente de inovare sociala respectiv acordarea de subventii financiare pentru minim 50 de copii aflati in situatie de risc si pentru minim 20 de familii care se ocupa cresterea acestora in comunitate, in vederea prevenirii separarii copilului de familie;

          6. OS6. Asigurarea unor instrumente de inovare sociala respectiv acordarea de subventii financiare pentru minim 20 de copii reintegrati din sistemul rezidential si pentru 15 familii in care se va face reintegrarea copiilor

           

          Grupul tinta:

          • 20 copii/tineri sprijiniþi în vederea reintegrarii în familie;
          • 50 copii copii expusi riscului de separare de familie, care vor beneficia de subvenþii pentru prevenirea separarii copilului de familia sa;
          • 250 copii cu dizabilitaþi care vor beneficia de serviciile oferite în cadrul Centrului de zi "Respiro";
          • 80 de copii/tineri care beneficieaza de serviciile oferite în cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viata Independenta.

           

           

          Activitati previzionate:

          Activitate: A.1. ACTIVITATI SPECIFICE MANAGEMENTULUI PROIECTULUI        

          Subactivitate: A1.1. Organizarea tehnica si financiara a proiectului

          Activitate: A.2. FURNIZAREA DE SERVICII INTEGRATE DE SPRIJIN ÎN VEDEREA ASIGURĂRII TRANZITIEI DE LA SERVICII DE INGRIJIRE INSTITUTIONALIZATA CATRE SERVICII LA NIVELUL COMUNITATII

           

          Subactivitati:

          • A.2.1. Înfiintarea si dezvoltarea serviciilor sociale
          • A.2.2. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului "RESPIRO"
          • A 2.3. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viață Independentă
          • A 2.4. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului de zi pentru sprijinirea integrării sau reintegrării copilului în familie
          • A.2.5.  Implementarea unor măsuri care vin în sprijinul dezinstituționalizării și al furnizării de servicii la nivelul comunității prin acordarea de sprijin financiar pentru reintegrarea copilului in familia sa
          • A.2.6.  Sprijin pentru furnzare de programe de asistenta tinerilor

           

          Activitatea: A.3. DEZVOLTAREA DE PROGRAME DE IDETIFICARE SI MONITORIZARE A SITUATIILOR DE RISC DE SEPRARE DE FAMILIE

          Subactivitati:

          • A 3.1 Dezvoltarea de programe de identificare și monitorizare a copiilor aflați în risc de separare de familie și de acompaniere a copilului expus riscului
          • A.3.2.  Implementarea unor măsuri care vin în sprijinul dezinstituționalizării și al furnizării de servicii la nivelul comunității prin acordarea de sprijin financiar pentru prevenirea separarii copilului de familia sa/institutionalizare

           

           

          Activitatea: A.4.  CAMPANII DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE, ACTIUNI DE PROMOVARE A EGALITATII DE SANSE SI NEDISCRIMINARE

          Subactivitati:

          • A.4.1. Masuri inovative de abordare și promovare a prevenirii separării copilului de familie, promovarea egalitatii de sanse si nediscriminarii
          • A.4.2 Campanie de informare si constientizare in domeniul promovarii si respectării drepturilor copilului
          • A.4.3.Selecția grupului țintă și monitorizarea acestuia

           

          Rezultate asteptate:

          1. R1. (A2.1.) 3 servicii sociale infiintate

          2. R2. (A2.2.) Furnizarea serviciilor sociale in cadrul Centrului de zi "RESPIRO" – centru de zi pentru copilul cu dizabilitaþi – un numar de 250 copii

          3. R3. (A2.3.) Furnizarea serviciilor sociale in cadrul unui Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viata Independenta pentru un numar de 80 copii/tineri

          4. R4. (A2.4.) Furnizarea serviciilor sociale in cadrul unui Centru de zi pentru pregatirea si sprijinirea integrarii sau reintegrarii copilului în familie, pentru un numar de 20 copii

          5. R.5 (A2.5.) Acordarea de subventii pentru 20 de copii reintegrati in familie si pentru 15 familii cu copii reintegrati din sistemul rezidential/asistenta maternala al Directiei

          6. R.6. ( A2.6) Sprijin pentru furnizarea de programe de asistenþa tinerilor pentru un numar de 25 tineri care vor beneficia de cursuri de calificare

          7. R7.(A3.1.) Identificarea si monitorizarea unui numar de minim 50 copii aflaþi în risc de separare de familie;

          8. R8. (A3.2). Acordarea de subventii pentru 50 de copii aflati in situtie de risc si 15 de familii cu copii aflati in situatie de risc de separare

          9. R9 (A4.1). O campanie de prevenire a separarii copilului de familia sa, organizata in comunitate si derulata prin intermediul a 4 seminarii cu cate 20 participanti/eveniment si 4 mese rotunde cu cate 15 participanti;

          10. R10. (A4.2) O campanie de promovare a drepturilor copilului, egalitatii de sanse si nediscriminarii organizata în comunitate prin 6 evenimente a cate 60 participanti/eveniment;

          11. R11. (A4.3.) 400 de copii aflati in dificultate beneficiari ai serviciilor/masurilor furnizate in cadrul proiectului;

           

          Valoarea totala a proiectului:  5,833,137.21, din care valoare confinantare UE: 4,666,509.77 și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național 1,115,999.73

           

          Durata proiectului: 27 luni

          Data începere: 8.05.2020

           

          Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020.

          Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate deUniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi External link opens in new tab or windowwww.fonduri-ue.ro

          Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

           

          Date de contact:

          Manager proiect: Ciortan Alexandru-Vladimir

          Fundatia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (FDSS)
          Tel: +4031 426 15 62, Fax. +4021 6370131

          Email: proiecte@fdss.ro
          Bucuresti, Sector 5, Str. Cooperației, nr.5B, cod poștal 052832

          www.fdss.ro


          External link opens in new tab or windowINFORMARE DVI


          External link opens in new tab or windowINFORMARE RESPIRO

          Proiectul - „TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”, cod SMIS127169

          Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție în calitate de Beneficiar, în parteneriat cu cele 47 de Direcții Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului de la nivelul județelor și sectoarelor municipiului București, implementează proiectul „TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”, cod SMIS 127169, finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

          Scopul proiectului îl constituie creșterea calității sistemului de asistență socială și a numărului de asistenți maternali la nivelul comunității, prin introducerea de instrumente și proceduri și prin îmbunătățirea nivelului de competențe al profesioniștilor din sistem.

          Rezultatele așteptate sunt următoarele:

          1: un set de proceduri de lucru destinat activității desfășurate de asistenții maternali elaborat;

          2: 42 de seminarii de diseminare și instruire organizate în scopul aplicării unitare a setului de proceduri create;

          3: platformă digitală creată și dezvoltată la nivel național, conținând module de tip e-learning, module de educație digitală și baze de date relevante pentru rețeaua de asistență maternală și personalul specializat din sistem;

          4: 15.000 de persoane selectate în vederea participării la cursul de formare continua;

          5: un program de formare profesională și suport de curs elaborate;

          6: un program de formare profesională susținut pentru 15.000 de asistenți maternali;

          7: campanie de informare și conștientizare derulată;

          8: rețea de asistență maternală dezvoltată;

          9: cheltuieli salariale aferente remunerației asistenților maternali existenți în sistem din 2014 până în anul 2018 și a celor nou angajați începând cu anul 2019.

           

          Durata de implementare a proiectului este de 120 de luni (ianuarie 2014-decembrie 2023) iar valoarea totală a acestuia este de 2.657.162.612,32 lei, din care 2.243.584.251,47 lei contribuția financiară din partea Uniunii Europene, 332.365.653,29 lei buget național și 81.212.707,56 lei contribuție proprie a beneficiarului/partenerilor.

          Pentru detalii și informații suplimentare referitoare la proiect, beneficiarul poate fi contactat la tel. 021 310 07 89, e-mail: External link opens in new tab or windowoffice@anpfdc.ro.



          Program cu publicul
          Monday
          08:30 - 16:00
          Tuesday
          08:30 - 16:00
          Wednesday
          08:30 - 16:00
          Thursday
          08:30 - 18:00
          Friday
          08:30 - 13:30
          Saturday
          Closed
          Sunday
          Closed
          Localizare pe hartă
          Date de contact
          • External link opens in new tab or window+40372715100
          • External link opens in new tab or windowcontact@dgaspc4.ro
          • External link opens in new tab or windowBucurești, Sector 4, Str. Sld. Enache Ion, Nr. 1 A
          • External link opens in new tab or windowFacebook
          Telefoane utile

          Legături utile:

          External link opens in new tab or windowPrimăria Sector 4

          External link opens in new tab or windowDirecția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4

          External link opens in new tab or windowPrefectura Municipiului București

          External link opens in new tab or windowFii Pregătit pentru Situații de Urgență 

          Social Media
          Formular Contact Online
          Invalid Form properties detected
           
           Selectează o opțiune*



          Nume și Prenume*



          Adresa de email*



          Adresa de domiciliu*

           

          Numărul de telefon*

           


          Mesajul tău*



          *Câmp obligatoriu

          External link opens in new tab or window

          🚹

          • ✚ Mărește fontul
          • ⚊ Micșorează fontul
          • ☀ Alb și negru
          • ◐ Inversează culorile
          • U Evidențiaza legăturile
          • ↻ Resetează

           

          Copyright © 2018-2023.

           D.G.A.S.P.C. Sector 4. All rights reserved.

          Acest site este optimizat pentru browser-ele Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox, toate device-urile mobile și tablete


            close lightbox